Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Egész Olaszország egy magyar férfiért rajong, íme a videó, amely több tízmillió olasz szívét lágyította meg

Egész Olaszország egy magyar férfiért rajong, íme a videó, amely több tízmillió olasz szívét lágyította meg

Gasztro & Tourism

Egész Olaszország egy magyar férfiért rajong, íme a videó, amely több tízmillió olasz szívét lágyította meg

Gasztro & Tourism

Promotions 16:16

Nagyszerűen játszanak rá Arató András különlegességére.

Magyarország számtalan hírességet adott a világnak, és egy interkatív térképen most még azt is meg lehet nézni, hogy ki az országod vagy városod leghíresebb szülöttje, hazánk esetén ez az abszolút híresség Neumann János, akit sokszor a számítógép tyjának is neveznek. Ám ha popkulturális szinten kérdezzük azt, hogy manapság a kreatív berkekben ki az egyik leghíresebb magyar, akkor szinte biztos, hogy a toplista elején feltűnik Arató András neve is, akit világszerte sokan csak úgy ismernek, Hide the pain Harold.

Vele rengetegszer lehet találkozni a nemzetközi médiában is.

Most pedig az olasz Vodafone Happy című reklámsorozatának lett a főszereplője - írja a Kreatív. A YouTube-on is hozzáférhető két videóban a főszereplővel rengeteg balszerencse történik, szinte csak az veszi körül, ám őt ez egy csöppet sem aggasztja. A kreatívokban a mémmé változott magyar hírességnek nagyon jól használják ki a különleges tulajdonságát, miközben a Vodafeone üzenete is abszolút átjön, amikor bemutatják a Happy nevű új szolgáltatásukat.

A Happy nevű szolgáltatásban amúgy pontgyűjtési akció keretében lehet nyerni rengeteg dolgot.

Íme a reklámok:

Borítókép: Profimedia - illusztráció

Legolvasottabb hírek

Legújabb galéria