Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

Az Aldi akciója megint nagyon odapörköl mindenkinek, aki azt hiszi, hogy ez nem egy vicces műfaj

Az Aldi akciója megint nagyon odapörköl mindenkinek, aki azt hiszi, hogy ez nem egy vicces műfaj

Gasztro & Tourism

Az Aldi akciója megint nagyon odapörköl mindenkinek, aki azt hiszi, hogy ez nem egy vicces műfaj

Gasztro & Tourism

Promotions 10:50

Az akciós újság mellé egy-két jól eleresztett poénos kép is dukál, hogy örökké benneragadjon a fejünkben az akció. Bevásárlás előtti közösségi média mustra.

Ismét elkezdődött egy újabb hét, és egy újabb akciós újság cunami is beköszöntött, amelynek keretében újra itt a lehetőség, hogy felkészüljünk a hétvégi nagybevásárlásra.

Az Aldi, Lidl, Tesco, Spar és Auchan már gőzerővel készülnek. A marketingmasinák felbőgtek, az eredményeik pedig folyamatosan a felszínre buknak. Mi most néhány érdekesebb posztot gyűjtöttünk össze, amelyek megjelentek az egyes áruházak oldalain.

Az Aldi a már jól megszokott, de mégis sokszor brutális meglepetéseket is hozó szóviccekkel nevezett be a versenyre. Már a hét elején kaptunk egy Limoncello-posztot, amely természetesen a cselló-játékra épül rá, és jött egy másik erős versenyző is, amit textilrendszerezőnek hívnak.

A Lidl-nél nagyon ráfordultak a tavaszra, a posztok nagyobb része olyan termékeket reklámoz, amelyekkel a teraszunkat vagy éppen a kerti programjainkat tehetjük még menőbbé.

A lájkok és hozzászólások számából az derül ki, hogy a napvitorla volt a héten az abszolút befutó a Facebook oldalukon.

A Tesco-nál főleg a grillszezonra gyúrhatunk a közösségi média megjelenéseik szerint, így náluk az ehhez szükséges eszközöket szerezhetjük be a héten. Aki pedig esetleg a CBA felé venné az irányt, itt találhat egy érdekes dolgot.

Mivel biztos elgondolkodtatok már azon, hogy ti az egyes termékekhez milyen reklámokat készítenétek, ők utat engednek a kreativitásotoknak, lehet jelentkezni reklámötletekkel:

Az Auchan-nál már a több mint egy hónap múlva megrendezésre kerülő foci Európa-bajnokságra készülnek, és meghirdettek egy nyereményjátékot is, amelynek keretében hatalmas tévéket lehet nyerni:

Közben elindult egy Tupperware-gyűjtőakció is, ennek már a tévében is lehet látni a szpotjait. A reklám azt mondja, hogy ezekkel az edényekkel tudtok könnyen fenntartható rendet tenni a konyhában:

Ajánljuk még:

Borítókép: Profimedia