Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

II. Erzsébet már nem csak királynő, hanem italmárka is

II. Erzsébet már nem csak királynő, hanem italmárka is

Gasztro & Tourism

II. Erzsébet már nem csak királynő, hanem italmárka is

Gasztro & Tourism

Héjja Krisztián - 2020.11.26. 10:10

Újabb meglepő lépésre szánta el magát a brit királyi család. II. Erzsébet piacra dobta saját gin-márkájat, aminek különlegessége, hogy a saját birtokán található gyümölcsökből készül. 

A néhány hete felröppenő pletykákat a saját italokról sokan először nem is vették komolyan, pedig valóban megtörténik. Az alkoholmárka a Sandringham Gin nevet kapta, aminek különleges oka van.

A királynő a saját, sandringhami birtokán található gyümölcsfák terményeiből készítteti a gint – pontosabban datolyából.

Egy palack ára egyébként nem lesz olyan vészes, így a királyi család rajongói (merthogy ilyenek is vannak) átszámolva, nagyjából húszezer forintért vehetnek a termékekből, melyeket csak és kizárólag az Egyesült Királyságban értékesítenek majd. 

Nem II. Erzsébet az egyetlen, aki saját gint forgalmaz a királyi családból. Fiának, Károly hercegnek is megvan a maga itala,

méghozzá a Highgrove Organic Botanic London Dry Gin – ezt a herceg highgrove-i birtokán állítják elő, a profitot pedig jótékony célokra használják fel.

Borítókép: KENT GAVIN / POOL / AFP