Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Hajdú-Bihar megye
Zupkó Tamás
+36 70 4084805
zupythomas [kukac] gmail.com

Borsod-Abaúj-Zemplén megye
Melles Maximillián
+36 30 4753880
maxi@promotions.hu

Szerkesztők
amarus@promotions.hu
pepe@promotions.hu

A Coca-Cola piacra dobja a kávés kólát

Gasztro & Tourism

Gaba - 2019.04.25. 13:13

A Coca-Cola betör a hideg kávék piacára. Japánban a cég már árul koffeines terméket, közel egymilliárd dollárt keresett eddig vele. Most a kávés kólával akar robbantani.

Azok után, hogy tavaly kevéssel több, mint ötmilliárd dollárért megvette a Coca-Cola a Costa Coffee-t, várható volt, hogy jelentkezni fog a piacon egy új, koffeines termékkel.

A Quibit azt írja cikkében, hogy Ázsiában már tavaly év végén elkezdtek tesztelni egy koffeines üdítőt, s 2019 végéig új piacokon is bemutatkozik majd a termék. James Quincey, a Coca-Cola vezérigazgatója elmondta, azokat a vásárlókat akarják megcélozni az új termékkel, akik nem energiaitalt akarnak inni, de vágynak a magas koffeintartalomra. Mondjuk délután innának egy kólát, de valójában kávéra vágynak. Nekik lesz tökéletes választás a kávés üdítő, vagyis kávés kóla.

A Coca-Cola, mely Japánban tavaly már alkoholos italokat is árult, az új koffeines üdítő mellett energiaitalokat és más kávés termékeket is piacra akar dobni a közeljövőben. Ennek bizonyára az lehet az oka, hogy a Mintel piackutató cég szerint a hideg kávék piaca 2016-17-ben csaknem harmadával bővült.

Japánban a vállalat egyébként már régóta árulja a Georgia Coffee-t, mely közel egymilliárd dolláros bevételt generált eddig.

Borítókép: AFP/George Frey

Vissza a főoldalra.
Újabb felvezető előzetest kapott a Pennyworth