promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
A Coca-Cola piacra dobja a kávés kólát
Borítókép:  AFP/George Frey
Gasztro & Utazás
Kategória fejléc
Megosztás
Másolás

A Coca-Cola betör a hideg kávék piacára. Japánban a cég már árul koffeines terméket, közel egymilliárd dollárt keresett eddig vele. Most a kávés kólával akar robbantani.

Azok után, hogy tavaly kevéssel több, mint ötmilliárd dollárért megvette a Coca-Cola a Costa Coffee-t, várható volt, hogy jelentkezni fog a piacon egy új, koffeines termékkel.

A Quibit azt írja cikkében, hogy Ázsiában már tavaly év végén elkezdtek tesztelni egy koffeines üdítőt, s 2019 végéig új piacokon is bemutatkozik majd a termék. James Quincey, a Coca-Cola vezérigazgatója elmondta, azokat a vásárlókat akarják megcélozni az új termékkel, akik nem energiaitalt akarnak inni, de vágynak a magas koffeintartalomra. Mondjuk délután innának egy kólát, de valójában kávéra vágynak. Nekik lesz tökéletes választás a kávés üdítő, vagyis kávés kóla.

A Coca-Cola, mely Japánban tavaly már alkoholos italokat is árult, az új koffeines üdítő mellett energiaitalokat és más kávés termékeket is piacra akar dobni a közeljövőben. Ennek bizonyára az lehet az oka, hogy a Mintel piackutató cég szerint a hideg kávék piaca 2016-17-ben csaknem harmadával bővült.

Japánban a vállalat egyébként már régóta árulja a Georgia Coffee-t, mely közel egymilliárd dolláros bevételt generált eddig.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás