Olvass tovább...
Azt mondják, remélik, hogy az emberek így majd többet vesznek ezekből, mivel ezek nagyon fontos termékek.
Meglepő magyarázattal bővítették az akciós termékeik listáját.
A Tesco az Egyesült Királyságban nagy lépésre szánta el magát, és úgy döntöttek, hogy 20 százalékkal csökkentik minden, sajátmárkás napvédőinek az árát. Így a Soleil termékcsalád egyes darabjaihoz jóval olcsóbban, nagy akcióval juthatnak hozzá az Egyesült királyság polgárai.
Olvass tovább...
Hogy mégis miért teszi ezt a Tesco?
Mivel a kutatásokból kiderült, hogy körülbelül 19 millió brit a nyár folyamán egyáltalán nem vásárol efféle napvédő termékeket, így pedig kiteszik magukat a bőrrák kockázatának. A felmérésből az is kiderült, hogy az embereket a vásárlásban a termékek ára akadályozza meg.
A kutatók azt is hozzátették, hogy a bőrrák az egyik leggyakoribb rákfajta a szigetországban, de az esetek 90 százalékában megeleőzhető lenne, csupán egyszerű napvédő szerek alkalmazásával.
Alessandra Bellini, a Tesco egyik legfontosabb embere az ügyfélelégedettség kapcsán, elmondta, hogy a nemzet bőrvédelme nem lehet luxus, és azt is tudják, hogy az elmúlt időszak eseményei az emberek pénztárcáját is kimerítették, így a napvédő termékeik árát csökkentik.
Az akció keretében a Tesco szorosan együttműködik majd bőrrák megelőzési szervezetekkel, sőt, saját alkalmazottait is kiképzi majd, hogy a vásárlók figyelmét felhívják a bőrrák kockázataira, illetve arra is felkészítik majd őket, hogy szakszerű tanácsokkal tudjanak majd szolgálni a bőrvédelmet illetően a kuncsaftoknak.
Olvass tovább...
(via Birminghammail)