Olvass tovább...
A marketing ügynökség a Juvét vádolja, a rendőrség a céget. Eközben a Juve hírnevén komoly csorba esett. Ronaldo meg kér egy kávét.
[[adv]]
A Juventus alaposan tökön rúgta magát Dél-Koreában, ahol még július 26-án a helyi első osztály ligaválogatottja ellen kellett egy sörmeccset játszania a Zebráknak. A meccs fénypontja a koreai szurkolók számára az lett volna, hogy Cristiano Ronaldo pályára lép, s 45 percet el is tölt ott. A meccsre ezzel a reklámmal hívtak el 65 ezer embert. C. Ronaldo azonban végig a kispadon csücsült, majd ment zuhanyozni.
Olvass tovább...
A dél-koreai drukkerek ezrei tiltakoztak online a történtek után, s azt írták, meggyűlölték a csapatot, mely az utóbbi években ugyanúgy Ázsiában próbálja kiterjeszteni szurkolói bázisát, mint a többi nagycsapat. Ezzel a módszerrel viszont csak elriasztani lehet a drukkereket.
A mérkőzést a Fasta nevű marketing ügynökség hozta össze, melynek irodáját csütörtökön elárasztották a koreai nyomozók. Gazdasági csalásra utaló jelek után kutattak, hisz ők is pontosan tudják, az ügynökség mérhetetlen mennyiségű pénzt szippantott ki a mérkőzés reklámozásából, csak épp átverték az embereket.
Olvass tovább...
A Fasta-nál behúzták a fülüket, farkukat, s az Independent által idézett közleményükben azt írták, mindenben együttműködnek a hatósággal a vizsgálat során, tisztázni szeretnék magukat a vád alól.
Egyik vezetőjüknek már a múlt héten megtiltotta a rendőrség, hogy elutazzon Dél-Koreából, most pedig az irodát forgatták fel.
A Fasta azt állítja, ők a Juvéval állnak vitában, s őket hibáztatják, hogy Ronaldo nem lépett pályára. Maurizio Sarri, a csapat vezetőedzője egyébként a meccs után elmondta, izomproblémák miatt nem engedte játszani a futballistát.
A Juve viszont még most is magyarázkodhat, hogy a klub nem szándékosan szúrt ki a Ronaldóra ácsingozó koreai fanatikusokkal. A brandépítés nem biztos, hogy ezzel a találkozóval sikerült a legjobban.