promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Károly király hirtelen keresztbe tesz jó néhány multicégnek, most nekik is pitizniük kell
Borítókép:  Profimedia
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Az udvar beszállítói nem lehetnek akárkik.

Szomorú következménye II. Erzsébet brit királynő halálának, hogy a Buckingham-palotába költöző III. Károly elbocsátja korábbi rezidenciája, a Clarence House legalább 100 alkalmazottját. De a haláleset több nagyvállalat számára is kellemetlen következményekkel jár, amit alighanem kevesen gondoltak volna.

Az 1876 óta létező amerikai Heinz például leginkább a finom ketchupjáról híres, amiből több százmillió üveggel értékesít világszerte. Mivel a brit királyi udvarral is kapcsolatban állnak, most kénytelenek megváltoztatni a csomagolásukat.

Ők is jogosultak voltak ugyanis a Royal Warrant védjegy birtoklására, amely azt jelzi a vásárlóknak, hogy az adott termék rendkívül megbízható, hiszen az uralkodói famíliát is rendszeresen ellátják vele.

Erzsébet halálával azonban ennek az érvényessége is lejár, így a Heinznek most Károlyhoz kell folyamodnia, hogy újra feltüntethesse a dobozokon az oroszlános-unikornisos logót. Ez elvileg csak formalitás lesz, de ki tudja, hogy az új király nem bonyolít-e valamit a dolgokon.

A Royal Warrant védjegyet nagyjából 800 élelmiszertermék kapta meg, és most egyelőre mindenkinek meg kell válnia tőle. Évente mintegy 30 új étel-ital érdemelheti ki, és körülbelül ugyanennyit vissza is vonnak, nehogy veszítsen a presztízséből.

Mostanában például egyre fontosabb követelmény a gyártókkal szemben a környezetvédelem és fenntarthatóság, illetve azt is igazolniuk kell, hogy a legutóbbi 7 évből legalább 5 éven keresztül állandó szállítói voltak az udvarnak.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás