promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Dieter Bohlen botrányt kavar, és a Lidl termékét reklámozza
Borítókép:  Profimedia
Zene, Film & Kultúra
Kategória fejléc
Promotions
Megosztás
Másolás

Az egykori Modern Talking tagja ritkán hagyja téma nélkül a kritikusait.

Németországban nagy botrány kavart, hogy a Modern Talking popduó egyik tagja, Dieter Bohlen otthagyta a DSDS-ként rövidített (Deutschland sucht den Superstar) sztárkereső műsort, amelynek két évtizeden keresztül a meghatározó résztvevője, zsűritagja volt.

A 67 éves zenészt egyelőre ismeretlen okokból dobta az RTL, a történetet mindkét fél másképp magyarázza.

„A csatorna új utakat keres, szeretne családbarátabb műsort. A hozzám hasonló szókimondó forradalmároknak pedig ebben már nem jut hely”

– mondta Bohlen.

A DSDS az elmúlt időszakban kétségkívül sok nézőt vesztett, ezért valóban nem árt neki a ráncfelvarrás. Nyílt titok, hogy ha a zuhanás tovább folytatódik, akkor a műsort végképp elkaszálják a következő szezon után.

Bohlen egyébként nem sokáig maradt a háttérben, egy másik megmozdulásával rögtön tápot tudott adni kritikusainak. Reklámozni kezdte ugyanis a Lidl ruhakollekcióját, és ez nem mindenkinek nyerte el a tetszését.

„Dieter Bohlen mint reklámfigura? Ez most komoly? Akit még csak most rúgott ki az RTL?”

– értetlenkedett az egyik kommentelő a Facebookon.

Mindez persze aligha zavarhatja a nyolcvanas évek egyik legnagyobb világsztárját, aki szemmel láthatóan büszkén feszít fiatalos öltözékében a nála 30 évvel fiatalabb párja, Carina Walz oldalán, akivel 2006 óta járnak együtt.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás