promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Annyit káromkodtak ebben a reklámban, hogy alig győzték kisípolni
Borítókép:  youtube.com
Színes
Kategória fejléc
Megosztás
Másolás

A Nurofen reklámjában annyit káromkodnak, hogy megszámolni is nehéz.

Nurofen gyógyszergyártó úgy döntött, jól megdolgoztatja a videóvágókat. Olyan reklámot rakott össze ugyanis a cég a McCann Londonnal, amelyben hemzsegnek a káromkodások – szúrta ki a Kreatív.

Nem véletlen az ötlet. Az alapját az a felvetés adta:

ha fájdalmat érzünk, miért káromkodunk úgy, mint egy kocsis?

A válasz, azért tesszük, mert ezzel csökken a fájdalomérzetünk.

Aztán jött a következő lépés:

helyettesíthető-e a káromkodás megalkotott szavakkal?

Ezt tesztelték. Az eredmény az, hogy egy masszív, szaftos „büdösk...aéletbe” nem helyettesíthető mesterségesen előállított szavakkal.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás