promotions.hu
Sötét mód
Keresés
Menü megnyitás
Rekordot döntött a Barcelona
Borítókép:  PAU BARRENA / AFP
Sport & Szabadidő
Kategória fejléc
Megosztás
Másolás

Az öt közösségi média felületen (Instagram, Twitter, YouTube, Tik Tok, Facebook) a Barcelona generálta a legtöbb interakciót. Ezzel a klub hatodik éve dönt rekordot.

A Barcelona globális rekordot döntve, hatodik éve lett a világ legtöbb közösségi média interakcióját elérő klub. Az előző évben a katalán csapat 

az öt legnagyobb közösségi médiaoldalon összesen 1,6 milliárd interakciót generált,

ez 200 millióval több, mint a második helyen végzett Liverpool eredménye (1,485 milliárd). Az öt felület közül egyébként csak a Facebook az egyetlen, amelyen nem a Barcelona lett az első – írja a Football Espana.

A teljes képhez hozzátartozik, hogy a katalán a klub az utóbbi hónapokba inkább a negatív jellegű történésekkel került a hírek középpontjába; edzőváltás, de főleg Lionel Messi esetleges távozásának ügye, amitől nyáron nagyon hangos volt a világsajtó. (Arról, hogy pontosan mi történt, arról többször is írtunk, például itt és itt is olvashatsz az argentin és klubja közti afférról.)

Visszatérve a közösségi médiában mutatott teljesítményre:

a Barcelona év alatt 13,13 százalékos növekedést mutatott.

A klub „legaktívabb" Diego Maradona halálát követően volt, akkor, amikor Lionel Messi honfitársáról emlékezett meg gólszerzését követően.

Hasonló tartalmak
Galéria - Van képünk hozzá
Színes
Tech & Tudomány
Helyi Hírek
Időjárás