Olvass tovább...
Az öt közösségi média felületen (Instagram, Twitter, YouTube, Tik Tok, Facebook) a Barcelona generálta a legtöbb interakciót. Ezzel a klub hatodik éve dönt rekordot.
A Barcelona globális rekordot döntve, hatodik éve lett a világ legtöbb közösségi média interakcióját elérő klub. Az előző évben a katalán csapat
az öt legnagyobb közösségi médiaoldalon összesen 1,6 milliárd interakciót generált,
ez 200 millióval több, mint a második helyen végzett Liverpool eredménye (1,485 milliárd). Az öt felület közül egyébként csak a Facebook az egyetlen, amelyen nem a Barcelona lett az első – írja a Football Espana.
Barça lead in social media interactions for the sixth consecutive year
— FC Barcelona (@FCBarcelona) January 8, 2021
2015
2016
2017
2018
2019
2020
T H A N K Y O U C U L E R S pic.twitter.com/6pfGFaog1S
A teljes képhez hozzátartozik, hogy a katalán a klub az utóbbi hónapokba inkább a negatív jellegű történésekkel került a hírek középpontjába; edzőváltás, de főleg Lionel Messi esetleges távozásának ügye, amitől nyáron nagyon hangos volt a világsajtó. (Arról, hogy pontosan mi történt, arról többször is írtunk, például itt és itt is olvashatsz az argentin és klubja közti afférról.)
Olvass tovább...
Visszatérve a közösségi médiában mutatott teljesítményre:
a Barcelona év alatt 13,13 százalékos növekedést mutatott.
A klub „legaktívabb" Diego Maradona halálát követően volt, akkor, amikor Lionel Messi honfitársáról emlékezett meg gólszerzését követően.