Keresés

Elérhetőségek

Központi e-mail cím
info [kukac] promotions.hu

Szerkesztőségi e-mail cím
szerk [kukac] promotions.hu

Ügyvezető
maxi@promotions.hu

Programok beküldése
programok@promotions.hu

A koronavírus-járvány új dimenzióba helyezte a hűtlenséget

A koronavírus-járvány új dimenzióba helyezte a hűtlenséget

Élet

A koronavírus-járvány új dimenzióba helyezte a hűtlenséget

Élet

Buda Villő 08:08

Egy hűtlenségi társkereső adatai szerint tíz százalékkal kevesebben akarták megcsalni párjukat a koronavírus-járvány kitörésének kezdetekor. Ez a szám azonban az elmúlt időszakban növekedni kezdett.

Az Ashley Madison nevű „megcsalós társkereső” adatai alapján március és április között, azaz a koronavírus-járvány első hullámának idején csökkent a megcsalások száma. Legalábbis erre lehet következtetni az alapján, hogy ez időszak alatt közel tíz százalékkal csökkent az oldal regisztrált felhasználóinak a száma.

Ennek természetesen részben az lehetett az oka, hogy a COVID-19-et világjárvánnyá nyilvánították, minek következtében rengeteg hely bezárt, az emberek pedig szorongani kezdtek a hirtelen megváltozott életmódjuk miatt. A különböző afférok pedig a személyes találkozó híján nem jöhettek létre.

A weboldal által készített legújabb jelentés szerint azonban a házasságon kívüli légyottok az elmúlt időszakban ismét növekedni kezdtek, az emberek ugyanis a kialakult, új helyzethez ügyesen alkalmazkodva kreatívabbá váltak.

A felhasználók bevallása szerint a párjuk nem akart szexelni a kijárási korlátozás ideje alatt.

A felmérés hat kérdőív alapján vonja le megállapításait, összesen 12 000 felhasználó bevonásával.

A megkérdezettek 53 százaléka azt állítja, hogy korábban soha nem töltött annyi időt a házastársával, mint a kijárási korlátozás idején. A magánidő és az otthon falain kívül töltött idő valamint a barátokkal való találkozók hiánya számos házasságban feszültséget okozott, ez a feszültség pedig megcsalásra sarkallta a párok egyik vagy akár mindkét tagját.

A megkérdezett felhasználók 60 százaléka (akik mind házasságban vagy komoly kapcsolatban élnek) azt állította, hogy a partnere március közepétől szeptember elejéig nem kezdeményezett nemi életet, ami az összes megkérdezett felhasználó 25 százaléka szerint a világjárvány által okozott stressznek köszönhető. Ezen okok miatt a felhasználók 76 százaléka úgy döntött, hogy máshol keresi a romantikus kiteljesedést.


Forrás: pxhere.com

„Amikor a szex fontos az egyik fél számára, azonban házasságon belül elérhetetlenné válik, az elégedetlen fél elkerülhetetlenül máshol keres megoldást problémájára”

– olvasható a jelentésben.

A koronavírus hosszú távon tehát nem akadályozta meg az embereket párjuk megcsalásban. Sőt a felhasználók 74 százaléka úgy nyilatkozott, hogy a járvány lecsengése után is félre kíván kacsintgatni. Mivel azonban a világjárvány megnehezíti az éjszakai kalandozásokat, az emberek rendkívül kreatívvá váltak kifogásaikat illetően: a megkérdezettek 25 százaléka gyaloglásra, kerékpározásra vagy vásárlásra hivatkozva találkozik szeretőjével. Érdekes adat azonban, hogy a felhasználók 55 százaléka azt állítja, hogy a járvány idején egyetlen partnerre igyekszik korlátozni „kalandozásait”. 

Az Ashley Madison egyébként arra számít, hogy a koronavírus miatti korlátozások újbóli szigorításával a csalások száma tovább fog növekedni.

Paul Keable, az Ashley Madison stratégiai vezetője szerint azonban ez a növekedés nem feltétlenül lesz arányos a válások számával. Az általuk megkérdezett felhasználók többsége ugyanis nem tervezi elhagyni partnerét vagy házastársát.

Az Ashley Madison jelentése azt sugallja, hogy a várható korlátozások által kialakuló stressz, az alacsonyabb nemi vágy és a párok együtt töltött idejének növekedése termékeny talajt szolgáltat a megcsalásokhoz.

„Bár a jelentésben összegyűjtött számadatok arról árulkodnak, hogy a hűtlenségre való hajlam erősödik egy stresszes, ingerszegényebb környezetben, ugyanakkor azt is jelzi, hogy a házastársaknak mit kell szem előtt tartaniuk a vírus második hulláma alatt”

– mondta el Keable.

Borítókép: PixaBay.com